دل نوشته

دلنوشته ها
دل نوشته
ن : mohsen vafaee ت : دو شنبه 7 شهريور 1390 ز : 21:5 | +

وسعت درد فقط سهم من است ، باز هم قسمت غم ها شده ام ، دگر آیینه ز من با خبر است ، که اسیر شب یلدا شده ام ، من که بی تاب شقایق بودم ، همدم سردی یخ ها شده ام ، کاش چشمان مرا خاک کنید ، تا نبینم که چه تنها شده ام

 



نظرات شما عزیزان:

ஹஇآریـــــــــــا♣آســــــــــــــمانஇஹ
ساعت3:34---8 شهريور 1390
سلام عزیز از وبلاگت خوشم امد جالبه امیدوارم همیشه موفق باشی در ضمن به من هم سر بزن البته ما چون دو نفریم من و اسمون اسمم اریاس راستی من یه چت روم هم دارم که از وبلاگم میتونی بیای اونجا بیشتر با هم اشنا بشیم اگه دوس داشتی بیا در خدمتم خوشحال میشم بای

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دل نوشته,
.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by eshgh-nefrat
This Template By Theme-Designer.Com